Thursday 26 May 2011

saya sayang mak dan abah saya..




Sempena hari ibu yg lepas,kiteowng adek badik x celebrate pom our mom punyer "MOTHER'S DAY..
So,mmg kebetulan la,bufday abah pom dah dekat 6 June ini,well kiteowng adek badek rancang nak celebrate kt Bukit Rahman Putra,Sg Buloh ,my sis house..Anyway,actually aku yg rancang sume ni,mampu rancang je,coz aku xde duet nak support..Well then,yg laen nyer my siblings yg bt..AHHH!! Nak beli adiah tuk dowang un xde duet ni.. Tula,dah dpt keje tp xnak plak..Mcm org ckp tolak tuah jek!! HAHA~  By the way aku nak duk kg pasni,nak spend time wif mak gn abah..Jaga makan minum downg..Bile ag nak berbakti nak bt kebaikan..T dah sambung blajar susah plak....Gune kan masa yg ada ni sebaik mgkin,bile dah tak berkesempatan nanti menyesal tak sudah..Nanges pon dah x gune..:((



Wahh!! Cam grand gtu..Xde la sgt..Just nak suka-suka..Bg mak gn abah rasa dihargai..:))
Dah busan xtau nak wat pe,aku edit la benda alah ni...Xlawa pom xpela..But still,BOLEHLA..haha..:))

No comments:

Post a Comment